Yeni çıkardıkları oluşturucu hangisi hocam? Açıkçası bende ömürlük plan ile ilgili mesaji gördükten sonra kenarda dursun diye lisans aldım, duruma göre elementordan oxygene geçiş yapmayı düşünüyorum artık. Fakat dediğiniz gibi elementor hiçbir zaman bitmeyecektir bana göre. Özellikle performans alanında iyileştirmeler gelmeye devam ederse oxygenin işi biraz daha zor olacaktır diye düşünüyorum.
https://breakdance.com/ oxygen bitecek bunu yükseltecekler.