• 18-01-2023, 09:09:33
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oxygen ve sonradan cikarttiklari Breakdance lisanslarina sahibim. Oxygen performans odaklidir...
    Ama siradan musterilere ucu, hizli ve guzel gorunen site yapmak istiyorsaniz oxygenle 10 saat harcarsiniz, Elementor ile 1-2 saat.
    merhaba, bende elementor var 1000 lisans olanindan. Sizce break danse nasil elementor a gore?
  • 18-01-2023, 10:49:39
    #11
    Foothill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba, bende elementor var 1000 lisans olanindan. Sizce break danse nasil elementor a gore?
    Breakdance Elementora gore daha iyi..Daha islevsel, hizli ve darbogazi olmayan siteler yapabilirsiniz. Sadece alismak icin sure gerek. Elementor de son guncelemelerle bu gereksiz kod, satir/sutun olaylarindan kurtuluyor sanki yavas yavas... Herhalde rekabetin cetin olmasinin sonucudur.

    Oxygen cok daha iyi ama onun icin kod bilginiz olmasi gerek. Breakdance Oxygen'in amatorler icin halidir diyebiliriz.
  • 18-01-2023, 18:28:38
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Breakdance Elementora gore daha iyi..Daha islevsel, hizli ve darbogazi olmayan siteler yapabilirsiniz. Sadece alismak icin sure gerek. Elementor de son guncelemelerle bu gereksiz kod, satir/sutun olaylarindan kurtuluyor sanki yavas yavas... Herhalde rekabetin cetin olmasinin sonucudur.

    Oxygen cok daha iyi ama onun icin kod bilginiz olmasi gerek. Breakdance Oxygen'in amatorler icin halidir diyebiliriz.
    merhaba, peki generetepress bide bricks builder var. bricks buikder nasil break dance e gore ?

    bide bazi youtube video su yapanlar gutenberg e gecis yapiyorlar. Sadece gutenberg ike idare edikir mi ?
  • 19-01-2023, 17:56:15
    #13
    Psyduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizzat lisans sahibi ve satın alan birisi olarak kullanıyorum performans acısından Elementor'dan cok daha iyi. Ama özelleştirme açısından aynı şeyi söyleyemem.
    hocam elementor dan hangisi iyi ? Oxygen mi yoksa break dance mi ?
    Benim duyduklarima gore oxygen cok iyi mis ozellestirme konusunda azcik kod bilgisi varsa

    bende elementor 1000 lisans olan versiyonu var ama oxgen yada breakdance alsam deger mi sizce ?

    imzamdaki siyeyi elementor ka yaptim ve acik siykemek gerekirse ozellestirne konusunda o kadar iyi degil
  • 19-01-2023, 20:23:31
    #14
    Kurumsal PLUS
    Foothill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam elementor dan hangisi iyi ? Oxygen mi yoksa break dance mi ?
    Benim duyduklarima gore oxygen cok iyi mis ozellestirme konusunda azcik kod bilgisi varsa

    bende elementor 1000 lisans olan versiyonu var ama oxgen yada breakdance alsam deger mi sizce ?

    imzamdaki siyeyi elementor ka yaptim ve acik siykemek gerekirse ozellestirne konusunda o kadar iyi degil
    Breakdance kullanmadım.
    Fakat Oxygen eğer kod bilginiz varsa gayet iyi.

    Dilerseniz bendeki lisansı makul bir fiyata paylaşabilirim sizinle.