Foothill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam elementor dan hangisi iyi ? Oxygen mi yoksa break dance mi ?
Benim duyduklarima gore oxygen cok iyi mis ozellestirme konusunda azcik kod bilgisi varsa

bende elementor 1000 lisans olan versiyonu var ama oxgen yada breakdance alsam deger mi sizce ?

imzamdaki siyeyi elementor ka yaptim ve acik siykemek gerekirse ozellestirne konusunda o kadar iyi degil
Breakdance kullanmadım.
Fakat Oxygen eğer kod bilginiz varsa gayet iyi.

Dilerseniz bendeki lisansı makul bir fiyata paylaşabilirim sizinle.