Foothill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba, bende elementor var 1000 lisans olanindan. Sizce break danse nasil elementor a gore?
Breakdance Elementora gore daha iyi..Daha islevsel, hizli ve darbogazi olmayan siteler yapabilirsiniz. Sadece alismak icin sure gerek. Elementor de son guncelemelerle bu gereksiz kod, satir/sutun olaylarindan kurtuluyor sanki yavas yavas... Herhalde rekabetin cetin olmasinin sonucudur.

Oxygen cok daha iyi ama onun icin kod bilginiz olmasi gerek. Breakdance Oxygen'in amatorler icin halidir diyebiliriz.