Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oxygen Builder Hakkındaki Yorumlarınız
13
●486
- 18-01-2023, 10:49:39Breakdance Elementora gore daha iyi..Daha islevsel, hizli ve darbogazi olmayan siteler yapabilirsiniz. Sadece alismak icin sure gerek. Elementor de son guncelemelerle bu gereksiz kod, satir/sutun olaylarindan kurtuluyor sanki yavas yavas... Herhalde rekabetin cetin olmasinin sonucudur.Foothill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oxygen cok daha iyi ama onun icin kod bilginiz olmasi gerek. Breakdance Oxygen'in amatorler icin halidir diyebiliriz. - 18-01-2023, 18:28:38merhaba, peki generetepress bide bricks builder var. bricks buikder nasil break dance e gore ?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bide bazi youtube video su yapanlar gutenberg e gecis yapiyorlar. Sadece gutenberg ike idare edikir mi ? - 19-01-2023, 17:56:15hocam elementor dan hangisi iyi ? Oxygen mi yoksa break dance mi ?Psyduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim duyduklarima gore oxygen cok iyi mis ozellestirme konusunda azcik kod bilgisi varsa
bende elementor 1000 lisans olan versiyonu var ama oxgen yada breakdance alsam deger mi sizce ?
imzamdaki siyeyi elementor ka yaptim ve acik siykemek gerekirse ozellestirne konusunda o kadar iyi degil - 19-01-2023, 20:23:31Breakdance kullanmadım.Foothill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat Oxygen eğer kod bilginiz varsa gayet iyi.
Dilerseniz bendeki lisansı makul bir fiyata paylaşabilirim sizinle.