Bizzat lisans sahibi ve satın alan birisi olarak kullanıyorum performans acısından Elementor'dan cok daha iyi. Ama özelleştirme açısından aynı şeyi söyleyemem.
Bende birkaç gün önce lisans alabildim. Özelleştirme alanında henüz çok işlem yapamadım ama sisteme aşina olduktan sonra yapılamayacak bir özelleştirme olmaz gibi geliyor. Tabi kod yazabilmekte gerekli, elementor gibi olmayacaktır.