• 20-09-2007, 20:55:32
    #46
    @ kösteberk

    onlar proje yöneticisi hocalar. Projelere tıklarsan hangi öğrencilerin yaptığını görebilirisn.

    ayrıca hangi üniversitede okuduğunu merak ettim. Biz Bilgisayar bilimlerine giriş dersinde dediğin şeyleri görmedik. Direk Linux altında compiler kullanımını öğrendik ilk hafta 2. hafta algoritma geliştirmeye başladık

    Edit: Üniversite adı vermek istemiyorum aslında ama duyduğum kadarıyla bazı bilgisayar mühendisliği eğitimi verdiğini sanan üniversitelerde (bknz:yeditepe) dediğin dersler varmış
  • 20-09-2007, 21:04:57
    #47
    Bu Yazıyı 3 Sene Önce Okumam Lazımdı.. Sanki Bu Yazı Beni Anlatıyor Diyebilrim.. Liseyi BU Sene Bitirdim Bitirdim Okulun Web Sayfasını Yaparak Geçtim Yoksa Kalıyordum
  • 20-09-2007, 21:14:12
    #48
    Misafir
    bilgisayar yuzunden hic istemedigim bir meslekte calısıyorum, yani benim tüm hayatımı ilgilendiren konu ama bu zıkım eroin gibi dayanamıyor insan, lütfen deRs yıllarınızda uzak durun, kardesim durdu su an çift dal hem endustri hemde makine muhendisligi okuyor istanbulda en iyi universitelerden birinde ustelik ingilizce, gıpta ile bakıyorum, ondan daha zeki oldugumu söler anam ama yaktı o bilgisayar seni diyede de üzülür..

    NOLUR saka felan değil iyilikle sevap kazanılcaksa size YALVARIYIM o zaman dersinize bakın sınavlarınıza, pc boş iş guzel bir meslek sonrası ortalıgı yıkarsınız. HERŞEY PARA DEĞİL
  • 20-09-2007, 21:24:39
    #49
    Webmaster değilim , öyle 1-2 portalım var

    Cs server satıyorum. [ Şuan Türkiye'de en fazla server bizde ]

    Lise 3. Sınıftayım bu sene öss var, kazanamasamda 2 yıllığa geçiş hakkım + şuana kadar lisede hep teşekkür aldım.

    yani öyle interneti bırak felan hikaye hepsini bir arada yapabilen de var.

    Önemli olan neyi istediğindir.

    [ Lise Bilgisayar Yazılım Bölümündeyim]
  • 20-09-2007, 21:33:03
    #50
    suan lise3 üm lise 1 deyken mod olmak herşeyde gerçekten cok haklısın artık okadar ilgilenmesemde bu ortamda hafifçe ayrılıyorum ve sosyal yaşamıma dahada ağırlık veriyorum arkdaşlar burası sanal belki ilerde bu site kapanıcak giden bizim yıllara ve zamana olcak o yüzden artık ilgilenmicem pek bence lisedeki arkdaşlar sizde öyle yapın
  • 20-09-2007, 21:40:01
    #51
    biraz geç yazmışsın be arkadaşım keşke lise bitmemişken okusaydım bunu ama neyseki üniversitem var benim 3, sınıftayım ve mutluyum
  • 20-09-2007, 21:54:10
    #52
    Merhaba arkadaşlar.Öncelikle arkadaşımıza böyle bir yazı yazdığı ve deneyimlerini paylaşıp bu işe giren ya da girecek olanların kafasında belli bir bilgi oluşturduğu için teşekkür ediyorum.Biraz da ben birşeyler söyleyim.Arkadaşlar özellikle lise de okuyanlar ya da ortaokuldakiler özellikle yaşınız genc oldugu için ilerde olabilecek bazı şeyleri göremeyebiliyorsunuz ,bir sevdaya tutuluyorsunuz ve o sevda ki bu yazayı yazan arkadaşın yaşadıklarına sebep verio.bellli bir yaşa gelmis insanı bile bilgisayara bağımlı yapıyor iken bu yaştakiler için cok tehlikeli durumlar oluşturabiliriyor.Öncelikle olarak sizin lisede kasmanız gereken dersler.Maalesef ülkemizin eğitim sistemi böyle.O yuzden ayak uydurmaktan başka birsey yok maalesef.2 yıllık arkadaşlar karsı çıkabiliir ben zamanımı 3 satlik sınava göre mi ayarlıcam ya da lise de ders çalısacagıma programlama da ilerletirim kendimi ilerde cok para kazanırım ne biliem örnek te vermissiniz işste vikipedia yapan da zaten lise deymis gibi kendinizi avutursunuz.O zaman ben de size c yi geliştiren ve google mimarlarını örnek alın derim.Yani burda anlatmak istediğim üniversiteli olmanız ile lise yi bitirmeniz aranız da inan bana farkı var .Bu fark bilgisayarı daha cok mı biliyor üniversitede olan anlamında deil tabi.En basitinden İyi bir işyerinde çalışmak istiyorsanız dediklerimi daha iyi anlarsınız.Kendinize yazık etmeyin benim bilgisayar bilgim cok iyi üniversiteye ne gerek var ben böle sürdürüüm hayatı ısrarla diyorsanız diecek bir şeyim olmaz artık ama İyi tanınmıs bir işe girdiğiniz zaman o zaman patron der size bi laf.Neyse arkaşlar kısca sölemek istedğim bilginizi iyi bir eğitimle süslersenin inanın bana alanında aranan insanlar olursunuz...Umarım faydam olur.Kolay gelsin.
  • 20-09-2007, 22:28:03
    #53
    Misafir
    İnatcı Biri Oldugum İçin Pcyle Kusebiliyorum Benim Yaşım Sizlerden Kucuk Ders Olunca Pcye Kusuyorum Cekiyorum Fişi Aklıma Esincede Açıyorum(yaz tatili hariç)

    Kaptırırsan Kendini Uyuşturucudan Beter
  • 21-09-2007, 00:20:32
    #54
    Üyeliği durduruldu
    yLdRm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ kösteberk

    onlar proje yöneticisi hocalar. Projelere tıklarsan hangi öğrencilerin yaptığını görebilirisn.

    ayrıca hangi üniversitede okuduğunu merak ettim. Biz Bilgisayar bilimlerine giriş dersinde dediğin şeyleri görmedik. Direk Linux altında compiler kullanımını öğrendik ilk hafta 2. hafta algoritma geliştirmeye başladık

    Edit: Üniversite adı vermek istemiyorum aslında ama duyduğum kadarıyla bazı bilgisayar mühendisliği eğitimi verdiğini sanan üniversitelerde (bknz:yeditepe) dediğin dersler varmış
    aklı başında bir insan olmasam bu yazına çok ters bir cevap verirdim ama neyse ki öyle değilim.evet 7tpde okuyorum ama dediğin gibi bilgisayar mühendisliği eğitimi verdiklerini sanmıyorlar aksine veriyorlar en azından bir bilgisayar mühendisinin bilgisayar mantığının ilmini en iyi ingilizceden alır ve çok şükür eğitim dilimiz ingilizce.ingilizce bir yana eğitim programımız da gayet güzel.odtü,boğaziçi gibi okulların eğitim programıyla aynı.hocalarımızda odtü,boğaziçi ve yurtdışında okuyup masterını tamamlamış hocalar.burda amacım üniversitemi övmek değil ama öyle bir cümle kurmuşsun ki beklemezdim.