Konu
Lise Öğrencisi Webmaster Adayları
20-09-2007, 21:40:01
#51
Picaret
biraz geç yazmışsın be arkadaşım keşke lise bitmemişken okusaydım bunu ama neyseki üniversitem var benim 3, sınıftayım ve mutluyum