bilgisayar yuzunden hic istemedigim bir meslekte calısıyorum, yani benim tüm hayatımı ilgilendiren konu ama bu zıkım eroin gibi dayanamıyor insan, lütfen deRs yıllarınızda uzak durun, kardesim durdu su an çift dal hem endustri hemde makine muhendisligi okuyor istanbulda en iyi universitelerden birinde ustelik ingilizce, gıpta ile bakıyorum, ondan daha zeki oldugumu söler anam ama yaktı o bilgisayar seni diyede de üzülür..

NOLUR saka felan değil iyilikle sevap kazanılcaksa size YALVARIYIM o zaman dersinize bakın sınavlarınıza, pc boş iş guzel bir meslek sonrası ortalıgı yıkarsınız. HERŞEY PARA DEĞİL