Bu Yazıyı 3 Sene Önce Okumam Lazımdı.. Sanki Bu Yazı Beni Anlatıyor Diyebilrim.. Liseyi BU Sene Bitirdim Bitirdim Okulun Web Sayfasını Yaparak Geçtim Yoksa Kalıyordum