aday demesen daha iyi olurmuş aslında ama çok da doğru o kdr bırakmasamda artık netin hayatımda çok yer almaya başladığını ve günde 1 saate kadar düşürmenin kendim açısından iyi olacağı düşüncesindeyim.
TV'de o kdr yararlı deil.
herşeyi bırakın 1-2 saat net veya pc onun dışında biraz müzik ve ders sanırım süper üçlü olur.denedikçe sonuçlarını blogumla paylaşıcam sonuç olarak da yazı için tşk..
Lisede hocalar velimi çağırıp bu çocuğu okuldan almanız herkes için daha iyi olur demişlerdi
Not: Şimdi Ytu Bilgisayar Mühendisliği okuyorum :S
hayta mıydın lisede.. ben hiçbir hocadan okuduğum yıllarda hocalardan hiç öyle birşey duymadım..genelde hep bu öğrenci başarılı ama kendini fazla derse vermiyo verirse daha başarılı olur dediklerini hatırlıyorum... demekki iyice bezdirmişsin hocanı
Ben de 5. senemi okuyorum lisede ama internet yüzünden değil kaldığım sene en fazla haftada 30 dk giriyordum internete. Kendini kaptırmadıktan sonra bence pek zararı yok öğrenciler için.Nerede durman gerektiğini bildiğin sürece...
dun gece bununla ilgili bi yazi yazdm.millet;
okumaya gerek yokmus,sevdigin isi yapcakmisin,universie okuyacagina webmaterlita professyenellecekmisin :S
dun gece bununla ilgili bi yazi yazdm.millet;
okumaya gerek yokmus,sevdigin isi yapcakmisin,universie okuyacagina webmaterlita professyenellecekmisin :S