• 17-09-2007, 15:10:36
    #10
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eskiden hep öyle okuyorlarmış
    Sakallı adamlar ilkokulda
  • 17-09-2007, 19:48:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    aday demesen daha iyi olurmuş aslında ama çok da doğru o kdr bırakmasamda artık netin hayatımda çok yer almaya başladığını ve günde 1 saate kadar düşürmenin kendim açısından iyi olacağı düşüncesindeyim.
    TV'de o kdr yararlı deil.
    herşeyi bırakın 1-2 saat net veya pc onun dışında biraz müzik ve ders sanırım süper üçlü olur.denedikçe sonuçlarını blogumla paylaşıcam sonuç olarak da yazı için tşk..
  • 17-09-2007, 20:01:08
    #12
    Lisede hocalar velimi çağırıp bu çocuğu okuldan almanız herkes için daha iyi olur demişlerdi



    Not: Şimdi Ytu Bilgisayar Mühendisliği okuyorum :S
  • 17-09-2007, 20:09:05
    #13
    yLdRm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisede hocalar velimi çağırıp bu çocuğu okuldan almanız herkes için daha iyi olur demişlerdi



    Not: Şimdi Ytu Bilgisayar Mühendisliği okuyorum :S
    hayta mıydın lisede.. ben hiçbir hocadan okuduğum yıllarda hocalardan hiç öyle birşey duymadım..genelde hep bu öğrenci başarılı ama kendini fazla derse vermiyo verirse daha başarılı olur dediklerini hatırlıyorum... demekki iyice bezdirmişsin hocanı
  • 17-09-2007, 20:11:24
    #14
    Yok ya çok tembeldim

    Muhahaa

    özellikle hazırlıkta ve lise 1 de tüm dersler zayıftı

    lise3 de toplandım biraz
  • 17-09-2007, 20:11:55
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Ben de 5. senemi okuyorum lisede ama internet yüzünden değil kaldığım sene en fazla haftada 30 dk giriyordum internete. Kendini kaptırmadıktan sonra bence pek zararı yok öğrenciler için.Nerede durman gerektiğini bildiğin sürece...
  • 17-09-2007, 20:23:59
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dun gece bununla ilgili bi yazi yazdm.millet;
    okumaya gerek yokmus,sevdigin isi yapcakmisin,universie okuyacagina webmaterlita professyenellecekmisin :S

    4 - 5 ene sonra anlayacaklar.
  • 17-09-2007, 20:25:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dun gece bununla ilgili bi yazi yazdm.millet;
    okumaya gerek yokmus,sevdigin isi yapcakmisin,universie okuyacagina webmaterlita professyenellecekmisin :S

    4 - 5 ene sonra anlayacaklar.
    4-5 sene bile sürmeyecek gerçekleri görmeleri...
  • 17-09-2007, 20:26:02
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Tam olarak değinmişsin konuya benden geçti artık geçircek olanların dikkatine..

    nefesnefese.com hiç unutmamm puahahah