Ben de 5. senemi okuyorum lisede ama internet yüzünden değil kaldığım sene en fazla haftada 30 dk giriyordum internete. Kendini kaptırmadıktan sonra bence pek zararı yok öğrenciler için.Nerede durman gerektiğini bildiğin sürece...