Konu
Lise Öğrencisi Webmaster Adayları
17-09-2007, 20:11:55
#15
Pc_Kopath
Üyeliği durduruldu
Ben de 5. senemi okuyorum lisede ama internet yüzünden değil
kaldığım sene en fazla haftada 30 dk giriyordum internete. Kendini kaptırmadıktan sonra bence pek zararı yok öğrenciler için.Nerede durman gerektiğini bildiğin sürece...