• 17-09-2007, 21:01:41
    #19
    Bu yazı benim gibilere geliyor.
    İnternet gerçekten yaşamı çok etkiliyor,şu an 15 yaşındayım ve Konya'da iyi bir Anadolu Lisesindeyim fakat,
    OKS dönemi sürekli internetle uğraştığım için bu okuldayım,şayet internet yerini birazda derslerle ilgilenseydim,Fen lisesinde olabilirdim.
    Bugün Lise 2'nin ilk günüydü ve internetle ilişkimi iyice kesmenin vakti geldi,çünkü geçen senede internet sayesinde en iyi dersim matematik 3 düştü.
  • 17-09-2007, 21:13:23
    #20
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten güzel yazı olmuş.Bire bir katılıyorum.Elimde olsa okulu tekrar okumak isterdim

    ah keşke bende yeniden okuyabilsem bölemi olurdu belki birilerine tak eder ama hiç sanmıyorum bizede hikaye gibi gelirdi önce iyi bi masaüstü istersin alırsın sonra laptop sonra araba sonu yok bunun bu yaşta olan herkese tavsiyem para kazanmak en kolay şey iyi yada kötü bi şekilde kazanırsınız iyi bir ünvanın peşinde olun
  • 17-09-2007, 22:15:31
    #21
    ben de sıkı bir u dönüşü yapacağım gerçi webmaster çırağının çırağı bile zor olurum. projelerimi gerçekleştiremiyorum hepsi yarıda kalıyor çünkü ne bilgim ne de olanaklarım yetiyor

    ama şimdi YTÜ inşaat müh. okuyacağım hazırlığı da atladım. Bir sene kazandım şimdiden. Reel hayata yavaştan yavaştan dönme zamanı
  • 17-09-2007, 22:57:31
    #22
    Ben liseyi bitireli tam 4 yıl oldu. Köyüme internet cafe 7 yıl önce geldi amma bağlantı yoktu sadece oyun. İnternet 2 yıl önce geldi ve gelir gelmez eve bilgisayar aldım. İlk yarım senesi evde oyun oynama ve internette kız ayarlama cabası ile geçti ki internet köye gelmeden önce google nedir bilmezdim msn nedir bilmezdim yukarıda allah şahit. Tabi bu geldi amma ben ozaman dersaneye gidiyordum malesef dersaneye giderken müthiş düşüş oldu bende hiç ders çalışamadım bilgisayar yüzünden ve şimdi kahveye gitsem dahamı iyi olacak diyerek kendimi eve kapatıp bilgisayarla vakit geçiren biri oldum

    - Evinize bilgisayarınızı bekarsanız işinizi kurduktan sonra , evliyseniz çocuğunuz yoksa , çocuğunuz varsada o okulu bitirene kadar almayın derim ben.
  • 17-09-2007, 23:11:07
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Bir öğretmen olarak şunu söyleyebilirim: bu konu tavsiyelerle halledilemez. Bu noktada iş ailelere düşüyor. Gerekli önlemi almayıp yeterli bilinci veremiyorlarsa iş çığrından çıkar ve başlıkta bu sıkıntıyı çeken şahsiyetlerin düştüğü durum yaşanır.
  • 17-09-2007, 23:17:53
    #24
    Üyeliği durduruldu
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende liseliyim.
    sınıfta kaldım zamanında.
    şuan yaşıtlarım üniversitede okuyor ben hala lisedeyim.
    para yalan. eskiden para isterdimde artık istemiyorum.
    daha bu yaşta bir aralar babamdan daha çok kazanıyordum.
    fakat para önemli değil.
    bilmiyorum meslek lisesi muhasebe okuyorum fakat ilerdede bu mesleği yapacağım.
    benden küçüklerle okuyorum. ufaklarla okumak gerçekten kötü bir duygu.
    acıların çocuğu :P

    herşeyin fazlası zarar sahip olmak lazım beni webmasterlık değilde lisede knight online denilen illet sarmıştı kurtuldum ondan şimdi iyi durumlar..
  • 17-09-2007, 23:19:02
    #25
    Üyeliği durduruldu
    xenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallahi ne diyeyim kendini bu işe çok kaptırmışsın kendi hayatını kendin yakmışsın kusura bakma ama aklı başında bir öğrenci bu duruma gelmez
    15 yaşında birinin aklı başında olması için yaşıtlarından yeterince olgun olmalıki buda çok nadir bir durumdur.
  • 17-09-2007, 23:29:32
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Yazı için teşekkürler.
    Sizden biraz geç tanıştık internetle hem de bayağı bir geç.
    Şu an Bilg. Mühendisi olarak daha kapsamlı bir şekilde piyasaya giriş yapacağız.
    sağolun.
  • 17-09-2007, 23:37:19
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Greyfurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ah keşke bende yeniden okuyabilsem bölemi olurdu belki birilerine tak eder ama hiç sanmıyorum bizede hikaye gibi gelirdi önce iyi bi masaüstü istersin alırsın sonra laptop sonra araba sonu yok bunun bu yaşta olan herkese tavsiyem para kazanmak en kolay şey iyi yada kötü bi şekilde kazanırsınız iyi bir ünvanın peşinde olun
    Dimi bugun dışarda bi amcaya web sitesi yapıyorum de amca direk bizim torunda yapıyo oda işmi modunda dolaşıyor

    Ama bilgisayar programcısıyım de akan sular durur hele mühenndis gelirse ünvanın içine deme keyfine..