Bu yazı benim gibilere geliyor.
İnternet gerçekten yaşamı çok etkiliyor,şu an 15 yaşındayım ve Konya'da iyi bir Anadolu Lisesindeyim fakat,
OKS dönemi sürekli internetle uğraştığım için bu okuldayım,şayet internet yerini birazda derslerle ilgilenseydim,Fen lisesinde olabilirdim.
Bugün Lise 2'nin ilk günüydü ve internetle ilişkimi iyice kesmenin vakti geldi,çünkü geçen senede internet sayesinde en iyi dersim matematik 3 düştü.
Lise Öğrencisi Webmaster Adayları
54
●3.381
- 17-09-2007, 21:01:41
- 17-09-2007, 21:13:23Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ah keşke bende yeniden okuyabilsem bölemi olurdu
belki birilerine tak eder ama hiç sanmıyorum bizede hikaye gibi gelirdi
önce iyi bi masaüstü istersin alırsın sonra laptop sonra araba sonu yok bunun bu yaşta olan herkese tavsiyem para kazanmak en kolay şey iyi yada kötü bi şekilde kazanırsınız iyi bir ünvanın peşinde olun 
- 17-09-2007, 22:15:31ben de sıkı bir u dönüşü yapacağım gerçi webmaster çırağının çırağı bile zor olurum. projelerimi gerçekleştiremiyorum hepsi yarıda kalıyor çünkü ne bilgim ne de olanaklarım yetiyor

ama şimdi YTÜ inşaat müh. okuyacağım hazırlığı da atladım. Bir sene kazandım şimdiden. Reel hayata yavaştan yavaştan dönme zamanı
- 17-09-2007, 22:57:31Ben liseyi bitireli tam 4 yıl oldu. Köyüme internet cafe 7 yıl önce geldi amma bağlantı yoktu sadece oyun. İnternet 2 yıl önce geldi ve gelir gelmez eve bilgisayar aldım. İlk yarım senesi evde oyun oynama ve internette kız ayarlama cabası ile geçti ki internet köye gelmeden önce google nedir bilmezdim msn nedir bilmezdim yukarıda allah şahit. Tabi bu geldi amma ben ozaman dersaneye gidiyordum malesef dersaneye giderken müthiş düşüş oldu bende hiç ders çalışamadım bilgisayar yüzünden ve şimdi kahveye gitsem dahamı iyi olacak diyerek kendimi eve kapatıp bilgisayarla vakit geçiren biri oldum

- Evinize bilgisayarınızı bekarsanız işinizi kurduktan sonra , evliyseniz çocuğunuz yoksa , çocuğunuz varsada o okulu bitirene kadar almayın derim ben. - 17-09-2007, 23:11:07Üyeliği durdurulduBir öğretmen olarak şunu söyleyebilirim: bu konu tavsiyelerle halledilemez. Bu noktada iş ailelere düşüyor. Gerekli önlemi almayıp yeterli bilinci veremiyorlarsa iş çığrından çıkar ve başlıkta bu sıkıntıyı çeken şahsiyetlerin düştüğü durum yaşanır.
- 17-09-2007, 23:17:53Üyeliği durdurulduacıların çocuğu :Pkaracoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herşeyin fazlası zarar sahip olmak lazım beni webmasterlık değilde lisede knight online denilen illet sarmıştı kurtuldum ondan şimdi iyi durumlar.. - 17-09-2007, 23:19:02Üyeliği durduruldu15 yaşında birinin aklı başında olması için yaşıtlarından yeterince olgun olmalıki buda çok nadir bir durumdur.xenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2007, 23:37:19Üyeliği durdurulduDimi bugun dışarda bi amcaya web sitesi yapıyorum de amca direk bizim torunda yapıyo oda işmi modunda dolaşıyorGreyfurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ama bilgisayar programcısıyım de akan sular durur
hele mühenndis gelirse ünvanın içine deme keyfine..
belki birilerine tak eder ama hiç sanmıyorum bizede hikaye gibi gelirdi 
