Bu yazı benim gibilere geliyor.
İnternet gerçekten yaşamı çok etkiliyor,şu an 15 yaşındayım ve Konya'da iyi bir Anadolu Lisesindeyim fakat,
OKS dönemi sürekli internetle uğraştığım için bu okuldayım,şayet internet yerini birazda derslerle ilgilenseydim,Fen lisesinde olabilirdim.
Bugün Lise 2'nin ilk günüydü ve internetle ilişkimi iyice kesmenin vakti geldi,çünkü geçen senede internet sayesinde en iyi dersim matematik 3 düştü.