Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten güzel yazı olmuş.Bire bir katılıyorum.Elimde olsa okulu tekrar okumak isterdim

ah keşke bende yeniden okuyabilsem bölemi olurdu belki birilerine tak eder ama hiç sanmıyorum bizede hikaye gibi gelirdi önce iyi bi masaüstü istersin alırsın sonra laptop sonra araba sonu yok bunun bu yaşta olan herkese tavsiyem para kazanmak en kolay şey iyi yada kötü bi şekilde kazanırsınız iyi bir ünvanın peşinde olun