Ben liseyi bitireli tam 4 yıl oldu. Köyüme internet cafe 7 yıl önce geldi amma bağlantı yoktu sadece oyun. İnternet 2 yıl önce geldi ve gelir gelmez eve bilgisayar aldım. İlk yarım senesi evde oyun oynama ve internette kız ayarlama cabası ile geçti ki internet köye gelmeden önce google nedir bilmezdim msn nedir bilmezdim yukarıda allah şahit. Tabi bu geldi amma ben ozaman dersaneye gidiyordum malesef dersaneye giderken müthiş düşüş oldu bende hiç ders çalışamadım bilgisayar yüzünden ve şimdi kahveye gitsem dahamı iyi olacak diyerek kendimi eve kapatıp bilgisayarla vakit geçiren biri oldum

- Evinize bilgisayarınızı bekarsanız işinizi kurduktan sonra , evliyseniz çocuğunuz yoksa , çocuğunuz varsada o okulu bitirene kadar almayın derim ben.