karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende liseliyim.
sınıfta kaldım zamanında.
şuan yaşıtlarım üniversitede okuyor ben hala lisedeyim.
para yalan. eskiden para isterdimde artık istemiyorum.
daha bu yaşta bir aralar babamdan daha çok kazanıyordum.
fakat para önemli değil.
bilmiyorum meslek lisesi muhasebe okuyorum fakat ilerdede bu mesleği yapacağım.
benden küçüklerle okuyorum. ufaklarla okumak gerçekten kötü bir duygu.
acıların çocuğu :P

herşeyin fazlası zarar sahip olmak lazım beni webmasterlık değilde lisede knight online denilen illet sarmıştı kurtuldum ondan şimdi iyi durumlar..