yLdRm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisede hocalar velimi çağırıp bu çocuğu okuldan almanız herkes için daha iyi olur demişlerdi



Not: Şimdi Ytu Bilgisayar Mühendisliği okuyorum :S
hayta mıydın lisede.. ben hiçbir hocadan okuduğum yıllarda hocalardan hiç öyle birşey duymadım..genelde hep bu öğrenci başarılı ama kendini fazla derse vermiyo verirse daha başarılı olur dediklerini hatırlıyorum... demekki iyice bezdirmişsin hocanı