aday demesen daha iyi olurmuş aslında ama çok da doğru o kdr bırakmasamda artık netin hayatımda çok yer almaya başladığını ve günde 1 saate kadar düşürmenin kendim açısından iyi olacağı düşüncesindeyim.
TV'de o kdr yararlı deil.
herşeyi bırakın 1-2 saat net veya pc onun dışında biraz müzik ve ders sanırım süper üçlü olur.denedikçe sonuçlarını blogumla paylaşıcam sonuç olarak da yazı için tşk..