yLdRm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@ kösteberk

onlar proje yöneticisi hocalar. Projelere tıklarsan hangi öğrencilerin yaptığını görebilirisn.

ayrıca hangi üniversitede okuduğunu merak ettim. Biz Bilgisayar bilimlerine giriş dersinde dediğin şeyleri görmedik. Direk Linux altında compiler kullanımını öğrendik ilk hafta 2. hafta algoritma geliştirmeye başladık

Edit: Üniversite adı vermek istemiyorum aslında ama duyduğum kadarıyla bazı bilgisayar mühendisliği eğitimi verdiğini sanan üniversitelerde (bknz:yeditepe) dediğin dersler varmış
aklı başında bir insan olmasam bu yazına çok ters bir cevap verirdim ama neyse ki öyle değilim.evet 7tpde okuyorum ama dediğin gibi bilgisayar mühendisliği eğitimi verdiklerini sanmıyorlar aksine veriyorlar en azından bir bilgisayar mühendisinin bilgisayar mantığının ilmini en iyi ingilizceden alır ve çok şükür eğitim dilimiz ingilizce.ingilizce bir yana eğitim programımız da gayet güzel.odtü,boğaziçi gibi okulların eğitim programıyla aynı.hocalarımızda odtü,boğaziçi ve yurtdışında okuyup masterını tamamlamış hocalar.burda amacım üniversitemi övmek değil ama öyle bir cümle kurmuşsun ki beklemezdim.