Merhaba arkadaşlar.Öncelikle arkadaşımıza böyle bir yazı yazdığı ve deneyimlerini paylaşıp bu işe giren ya da girecek olanların kafasında belli bir bilgi oluşturduğu için teşekkür ediyorum.Biraz da ben birşeyler söyleyim.Arkadaşlar özellikle lise de okuyanlar ya da ortaokuldakiler özellikle yaşınız genc oldugu için ilerde olabilecek bazı şeyleri göremeyebiliyorsunuz ,bir sevdaya tutuluyorsunuz ve o sevda ki bu yazayı yazan arkadaşın yaşadıklarına sebep verio.bellli bir yaşa gelmis insanı bile bilgisayara bağımlı yapıyor iken bu yaştakiler için cok tehlikeli durumlar oluşturabiliriyor.Öncelikle olarak sizin lisede kasmanız gereken dersler.Maalesef ülkemizin eğitim sistemi böyle.O yuzden ayak uydurmaktan başka birsey yok maalesef.2 yıllık arkadaşlar karsı çıkabiliir ben zamanımı 3 satlik sınava göre mi ayarlıcam ya da lise de ders çalısacagıma programlama da ilerletirim kendimi ilerde cok para kazanırım ne biliem örnek te vermissiniz işste vikipedia yapan da zaten lise deymis gibi kendinizi avutursunuz.O zaman ben de size c yi geliştiren ve google mimarlarını örnek alın derim.Yani burda anlatmak istediğim üniversiteli olmanız ile lise yi bitirmeniz aranız da inan bana farkı var .Bu fark bilgisayarı daha cok mı biliyor üniversitede olan anlamında deil tabi.En basitinden İyi bir işyerinde çalışmak istiyorsanız dediklerimi daha iyi anlarsınız.Kendinize yazık etmeyin benim bilgisayar bilgim cok iyi üniversiteye ne gerek var ben böle sürdürüüm hayatı ısrarla diyorsanız diecek bir şeyim olmaz artık ama İyi tanınmıs bir işe girdiğiniz zaman o zaman patron der size bi laf.Neyse arkaşlar kısca sölemek istedğim bilginizi iyi bir eğitimle süslersenin inanın bana alanında aranan insanlar olursunuz...Umarım faydam olur.Kolay gelsin.