suan lise3 üm lise 1 deyken mod olmak herşeyde gerçekten cok haklısın artık okadar ilgilenmesemde bu ortamda hafifçe ayrılıyorum ve sosyal yaşamıma dahada ağırlık veriyorum arkdaşlar burası sanal belki ilerde bu site kapanıcak giden bizim yıllara ve zamana olcak o yüzden artık ilgilenmicem pek bence lisedeki arkdaşlar sizde öyle yapın