feeldattrend adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İş Bankası
17
●878
- 03-09-2009, 21:52:53Üyeliği durdurulduHesabı açarken öğrenci olduğumu belirtmiştim sanırım :/ Eğer bankamatik havalelerinde 3 ytl kesiliyor ise bu öğrenci hesabı olmadığı anlamına mı geliyorMy_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarın ilk iş o zmn gidip tekrar öğrenci olduğumu belirteyim, birde şu cep numarası işini halledelim =))
- 03-09-2009, 21:53:43Üyeliği durdurulduhayır bankamatikten kesmesi normal.feeldattrend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2009, 21:55:37Üyeliği durdurulduanladım hocam... teşekkür ediyorum o halde herkese =)))
- 03-09-2009, 21:57:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben Kartsız İşlem'den yaptığım halde bile (ATM'den havale) ücret kesmiyor. İşbank Müşterisiyim kısmından işlem yapman gerekli. Ama bunun için de interaktif şifren gerekiyor.
Öğrenci belgen olmadan yıllık işletim ücreti için birşey yapmazlar ayrıca. - 03-09-2009, 22:01:27Üyeliği durdurulduanlamadım ki :/ ben hesabıma girip havale yapıyorum 3 ytl kesiyor. Sen ATM den kartsız para transferi yapıosun havale ücreti kesmiyor. O nasıl oluyo :S:S Ben hesabı açtırırken öğrenci olduğuma dair bi belge göstermiştim diye hatırlıyorum. 2 yıl geçti zaten hsap açılalı, para falan kesilmedi. Ama şu havale olayını anlamadım://mstgngr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2009, 22:03:13İnternet bankacılığının açık olup olmamasıyla alakalıdır belki de. Kim bilir : )feeldattrend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2009, 22:05:30Üyeliği durduruldumstgngr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi benim int bankacılıgım açık ( her ne kadar cep telim onaylı değil diye havale yapamasamda
) bankamatik havalelerimden para kesilmeyecek mi artık ? Aklım karıştı baya :/
- 03-09-2009, 22:25:12Üyeliği durdurulduayrıntılı bilgi edindim arkadaşlar, tekrar hepinize teşekkürler=)
Yarın ilk iş o zmn gidip tekrar öğrenci olduğumu belirteyim, birde şu cep numarası işini halledelim =))