• 03-09-2009, 21:47:39
    #10
    Üyeliği durduruldu
    feeldattrend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arada yıllık işletim ücreti nedir tam olarak?
    yılda 2 dönem kesiliyor bu 25x2=50 şeklinde ama öğrenciyseniz bu da kesilmiyor.
  • 03-09-2009, 21:52:53
    #11
    Üyeliği durduruldu
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yılda 2 dönem kesiliyor bu 25x2=50 şeklinde ama öğrenciyseniz bu da kesilmiyor.
    Hesabı açarken öğrenci olduğumu belirtmiştim sanırım :/ Eğer bankamatik havalelerinde 3 ytl kesiliyor ise bu öğrenci hesabı olmadığı anlamına mı geliyor Yarın ilk iş o zmn gidip tekrar öğrenci olduğumu belirteyim, birde şu cep numarası işini halledelim =))
  • 03-09-2009, 21:53:43
    #12
    Üyeliği durduruldu
    feeldattrend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabı açarken öğrenci olduğumu belirtmiştim sanırım :/ Eğer bankamatik havalelerinde 3 ytl kesiliyor ise bu öğrenci hesabı olmadığı anlamına mı geliyor Yarın ilk iş o zmn gidip tekrar öğrenci olduğumu belirteyim, birde şu cep numarası işini halledelim =))
    hayır bankamatikten kesmesi normal.
  • 03-09-2009, 21:55:37
    #13
    Üyeliği durduruldu
    anladım hocam... teşekkür ediyorum o halde herkese =)))
  • 03-09-2009, 21:57:00
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben Kartsız İşlem'den yaptığım halde bile (ATM'den havale) ücret kesmiyor. İşbank Müşterisiyim kısmından işlem yapman gerekli. Ama bunun için de interaktif şifren gerekiyor.

    Öğrenci belgen olmadan yıllık işletim ücreti için birşey yapmazlar ayrıca.
  • 03-09-2009, 22:01:27
    #15
    Üyeliği durduruldu
    mstgngr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Kartsız İşlem'den yaptığım halde bile (ATM'den havale) ücret kesmiyor. İşbank Müşterisiyim kısmından işlem yapman gerekli. Ama bunun için de interaktif şifren gerekiyor.
    Öğrenci belgen olmadan yıllık işletim ücreti için birşey yapmazlar ayrıca.
    anlamadım ki :/ ben hesabıma girip havale yapıyorum 3 ytl kesiyor. Sen ATM den kartsız para transferi yapıosun havale ücreti kesmiyor. O nasıl oluyo :S:S Ben hesabı açtırırken öğrenci olduğuma dair bi belge göstermiştim diye hatırlıyorum. 2 yıl geçti zaten hsap açılalı, para falan kesilmedi. Ama şu havale olayını anlamadım://
  • 03-09-2009, 22:03:13
    #16
    feeldattrend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadım ki :/ ben hesabıma girip havale yapıyorum 3 ytl kesiyor. Sen ATM den kartsız para transferi yapıosun havale ücreti kesmiyor. O nasıl oluyo :S:S Ben hesabı açtırırken öğrenci olduğuma dair bi belge göstermiştim diye hatırlıyorum. 2 yıl geçti zaten hsap açılalı, para falan kesilmedi. Ama şu havale olayını anlamadım://
    İnternet bankacılığının açık olup olmamasıyla alakalıdır belki de. Kim bilir : )
  • 03-09-2009, 22:05:30
    #17
    Üyeliği durduruldu
    mstgngr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet bankacılığının açık olup olmamasıyla alakalıdır belki de. Kim bilir : )

    Şimdi benim int bankacılıgım açık ( her ne kadar cep telim onaylı değil diye havale yapamasamda ) bankamatik havalelerimden para kesilmeyecek mi artık ? Aklım karıştı baya :/
  • 03-09-2009, 22:25:12
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ayrıntılı bilgi edindim arkadaşlar, tekrar hepinize teşekkürler=)