• 03-09-2009, 21:36:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar İş bankası hesabım var, havalelerde 3 ytl alıyor onun için interaktif bankacılığa geçem dedim o da ayrı bir problem. Yok bilmem ne hata kodu, yok müşteri hizmetleri derken sonunda ayarladık da bu kez de mobil onay kodu istiyor, telefon numaram kayıtlı değil gönderemiyor. Telefon numaramı kaydet diyorum bu defa da şubeye git diyor Müşteri hizmetlerini mi arasam diyorum da o da çok kontör yiyor Ne yapabilirim bu konuda? Birde bu havalelerde falan kesinti olmaması gibi bir durum varmış sanırım öğrenciye, tam bilgisi olan var mı ?
  • 03-09-2009, 21:37:30
    #2
    ATM kartın varsa atm şubesınden yapabilirsin..Bilgi güncelleme kısmından yapabilirsiniz.
  • 03-09-2009, 21:38:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ya da yarını bekle mail at gününde dönüş yapıyorlar
  • 03-09-2009, 21:39:20
    #4
    Telefon numaranızı ya şubeye gidip tanımlayacaksınız yada bankamatik katınız ile bankamatiklerde de değiştirebilirsiniz Telefon bankacılığı ile yapmak istediğinizde sizi şubeye yönlendireceklerdir... Yakınlarda iş bankası bankamatiği varsa cep nonuzu tanımlayabilirsiniz. İş bakasında internet bankacılı aracılığı ile ücretsiz.
  • 03-09-2009, 21:41:15
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    feeldattrend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar İş bankası hesabım var, havalelerde 3 ytl alıyor onun için interaktif bankacılığa geçem dedim o da ayrı bir problem. Yok bilmem ne hata kodu, yok müşteri hizmetleri derken sonunda ayarladık da bu kez de mobil onay kodu istiyor, telefon numaram kayıtlı değil gönderemiyor. Telefon numaramı kaydet diyorum bu defa da şubeye git diyor Müşteri hizmetlerini mi arasam diyorum da o da çok kontör yiyor Ne yapabilirim bu konuda? Birde bu havalelerde falan kesinti olmaması gibi bir durum varmış sanırım öğrenciye, tam bilgisi olan var mı ?
    Öğrenci belgen ile hesabının olduğu şubeye gidip,ordaki müşteri temsilcisine durumu açıklarsan bir dilekçe ile hallediyorlar.Hem yıllık işletim ücreti de alınmıyor.

    Havaleler ücretsiz zaten,EFT için 1 TL ödüyorum.

    Ayrıca telefon ile temsilciye bağlanmak bir ölüm.Mobil onay kodu için araman şart diye biliyorum,belki şubeden de yapılıyordur.Şimdiden kolay gelsin : )
  • 03-09-2009, 21:43:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    interaktif bankacılıkta da havalede kesinti oluyor mu ?
  • 03-09-2009, 21:44:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    mstgngr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenci belgen ile hesabının olduğu şubeye gidip,ordaki müşteri temsilcisine durumu açıklarsan bir dilekçe ile hallediyorlar.Hem yıllık işletim ücreti de alınmıyor.
    Havaleler ücretsiz zaten,EFT için 1 TL ödüyorum.
    Ayrıca telefon ile temsilciye bağlanmak bir ölüm.Mobil onay kodu için araman şart diye biliyorum,belki şubeden de yapılıyordur.Şimdiden kolay gelsin : )

    havaleler ücretsiz derken int. bank. mı kastetttin? Ben bankamatikten havale yaptım 3 ytl kesti :/:/
  • 03-09-2009, 21:44:54
    #8
    Üyeliği durduruldu
    feeldattrend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    interaktif bankacılıkta da havalede kesinti oluyor mu ?
    hayır.
  • 03-09-2009, 21:47:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bu arada yıllık işletim ücreti nedir tam olarak?