Müşteri hizmetlerini mi arasam diyorum da o da çok kontör yiyor
Ne yapabilirim bu konuda? Birde bu havalelerde falan kesinti olmaması gibi bir durum varmış sanırım öğrenciye, tam bilgisi olan var mı ?
17
●878
Müşteri hizmetlerini mi arasam diyorum da o da çok kontör yiyor
Ne yapabilirim bu konuda? Birde bu havalelerde falan kesinti olmaması gibi bir durum varmış sanırım öğrenciye, tam bilgisi olan var mı ?