Arkadaşlar İş bankası hesabım var, havalelerde 3 ytl alıyor onun için interaktif bankacılığa geçem dedim o da ayrı bir problem. Yok bilmem ne hata kodu, yok müşteri hizmetleri derken sonunda ayarladık da bu kez de mobil onay kodu istiyor, telefon numaram kayıtlı değil gönderemiyor. Telefon numaramı kaydet diyorum bu defa da şubeye git diyor Müşteri hizmetlerini mi arasam diyorum da o da çok kontör yiyor Ne yapabilirim bu konuda? Birde bu havalelerde falan kesinti olmaması gibi bir durum varmış sanırım öğrenciye, tam bilgisi olan var mı ?