Öğrenci belgen ile hesabının olduğu şubeye gidip,ordaki müşteri temsilcisine durumu açıklarsan bir dilekçe ile hallediyorlar.Hem yıllık işletim ücreti de alınmıyor.
Havaleler ücretsiz zaten,EFT için 1 TL ödüyorum.
Ayrıca telefon ile temsilciye bağlanmak bir ölüm.Mobil onay kodu için araman şart diye biliyorum,belki şubeden de yapılıyordur.Şimdiden kolay gelsin : )
havaleler ücretsiz derken int. bank. mı kastetttin? Ben bankamatikten havale yaptım 3 ytl kesti :/:/