İnternet bankacılığının açık olup olmamasıyla alakalıdır belki de. Kim bilir : )
Şimdi benim int bankacılıgım açık ( her ne kadar cep telim onaylı değil diye havale yapamasamda

) bankamatik havalelerimden para kesilmeyecek mi artık ? Aklım karıştı baya :/