feeldattrend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada yıllık işletim ücreti nedir tam olarak?
yılda 2 dönem kesiliyor bu 25x2=50 şeklinde ama öğrenciyseniz bu da kesilmiyor.