yılda 2 dönem kesiliyor bu 25x2=50 şeklinde ama öğrenciyseniz bu da kesilmiyor.
Hesabı açarken öğrenci olduğumu belirtmiştim sanırım :/ Eğer bankamatik havalelerinde 3 ytl kesiliyor ise bu öğrenci hesabı olmadığı anlamına mı geliyor

Yarın ilk iş o zmn gidip tekrar öğrenci olduğumu belirteyim, birde şu cep numarası işini halledelim =))