mstgngr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Kartsız İşlem'den yaptığım halde bile (ATM'den havale) ücret kesmiyor. İşbank Müşterisiyim kısmından işlem yapman gerekli. Ama bunun için de interaktif şifren gerekiyor.
Öğrenci belgen olmadan yıllık işletim ücreti için birşey yapmazlar ayrıca.
anlamadım ki :/ ben hesabıma girip havale yapıyorum 3 ytl kesiyor. Sen ATM den kartsız para transferi yapıosun havale ücreti kesmiyor. O nasıl oluyo :S:S Ben hesabı açtırırken öğrenci olduğuma dair bi belge göstermiştim diye hatırlıyorum. 2 yıl geçti zaten hsap açılalı, para falan kesilmedi. Ama şu havale olayını anlamadım://