feeldattrend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlamadım ki :/ ben hesabıma girip havale yapıyorum 3 ytl kesiyor. Sen ATM den kartsız para transferi yapıosun havale ücreti kesmiyor. O nasıl oluyo :S:S Ben hesabı açtırırken öğrenci olduğuma dair bi belge göstermiştim diye hatırlıyorum. 2 yıl geçti zaten hsap açılalı, para falan kesilmedi. Ama şu havale olayını anlamadım://
İnternet bankacılığının açık olup olmamasıyla alakalıdır belki de. Kim bilir : )