feeldattrend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabı açarken öğrenci olduğumu belirtmiştim sanırım :/ Eğer bankamatik havalelerinde 3 ytl kesiliyor ise bu öğrenci hesabı olmadığı anlamına mı geliyor Yarın ilk iş o zmn gidip tekrar öğrenci olduğumu belirteyim, birde şu cep numarası işini halledelim =))
hayır bankamatikten kesmesi normal.