Ben Kartsız İşlem'den yaptığım halde bile (ATM'den havale) ücret kesmiyor. İşbank Müşterisiyim kısmından işlem yapman gerekli. Ama bunun için de interaktif şifren gerekiyor.

Öğrenci belgen olmadan yıllık işletim ücreti için birşey yapmazlar ayrıca.