Anket Vista'yımı XP'yi mi tercih edersiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 60
Vista'yımı XP'yi mi tercih edersiniz?
Kesinlikle Vista
%30,00 (18 Oy)
Kesinlikle XP
%70,00 (42 Oy)
  • 23-01-2009, 20:06:14
    #1
    İyi akşamlar bilgisayarıma vista yüklemeyi düşünüyorum fakat kullanan arkadaşlardan memnuniyetlik hakkında fikir almak istiyorum.Vistayı önerirmisiniz yoksa hiç kurma xp ile devam mı et dersiniz.Şimdiden teşekkürler.
  • 23-01-2009, 20:08:52
    #2
    ben vistayı rc1 sürümünden beri kullanıyorum, sxe anti cheat programı harici bir yamuğunu görmedim, tavsiye ederim.Ha birde şu sıralar Windows 7 yükleyeceğim, istersen onu da bir dene, hızlı diyorlar vistaya göre.
  • 23-01-2009, 20:11:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Vista kullanıcısıyım ama zorunluluktan. Laptopun driverlarını bi türlü bulamadım. Bulduklarım da olmadı.

    Ben tavsiye etmiyorum.
  • 23-01-2009, 20:15:37
    #4
    Görsellik açısından vista çok hoşuma gidiyor. Fakat performans olarak düşündüğüm de XP diyorum. Vista çok kasıyor makinayı, XPde sorun olmuyor.
  • 23-01-2009, 20:18:13
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görsellik açısından vista çok hoşuma gidiyor. Fakat performans olarak düşündüğüm de XP diyorum. Vista çok kasıyor makinayı, XPde sorun olmuyor.
    yüzde 99.9 katılıyorum
  • 23-01-2009, 20:19:38
    #6
    Ne Windows, ne de vista... En iyisi yine Ubuntu
  • 23-01-2009, 20:31:35
    #7
    xp öneririm
    vista bazı programlarla uyumsuz şuan tam hatırlamıyorum ama vistada açamadıgım bir dosyayı xp de açtıgımı biliyorum...
    vista pc yi kasar xp kasmaz,
    vista yeni olmasından dolayı eksiklikleri söz konusu..
  • 23-01-2009, 20:49:09
    #8
    Vista kurmanı kesinlikle tavsiye etmem çok sorunlu bir işletim sistemi Windows XP ile devam et.
  • 23-01-2009, 20:52:37
    #9
    xp ile devam vista makineyi çok kasıyor bazı programlarda sorun çıkarabiliyor