İyi akşamlar bilgisayarıma vista yüklemeyi düşünüyorum fakat kullanan arkadaşlardan memnuniyetlik hakkında fikir almak istiyorum.Vistayı önerirmisiniz yoksa hiç kurma xp ile devam mı et dersiniz.Şimdiden teşekkürler.
ben vistayı rc1 sürümünden beri kullanıyorum, sxe anti cheat programı harici bir yamuğunu görmedim, tavsiye ederim.Ha birde şu sıralar Windows 7 yükleyeceğim, istersen onu da bir dene, hızlı diyorlar vistaya göre.
xp öneririm
vista bazı programlarla uyumsuz şuan tam hatırlamıyorum ama vistada açamadıgım bir dosyayı xp de açtıgımı biliyorum...
vista pc yi kasar xp kasmaz,
vista yeni olmasından dolayı eksiklikleri söz konusu..