Konu
Windows Vista Mı ? XP mi ?
23-01-2009, 20:08:52
#2
eturhan
ben vistayı rc1 sürümünden beri kullanıyorum, sxe anti cheat programı harici bir yamuğunu görmedim, tavsiye ederim.Ha birde şu sıralar Windows 7 yükleyeceğim, istersen onu da bir dene, hızlı diyorlar vistaya göre.