O_o adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 bilgisayarımda 1 senedir diğer bilgisayarımda 3 aydır vista kullanıyorum. Allah Xp ye düşürmesin diyorum 
vistayı kullanmak içni ilk etapta biraz bilgisayar bilginizin olması yeterli. Çok rahat her açıdan