Anket Vista'yımı XP'yi mi tercih edersiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 60
Vista'yımı XP'yi mi tercih edersiniz?
Kesinlikle Vista
%30,00 (18 Oy)
Kesinlikle XP
%70,00 (42 Oy)
  • 23-01-2009, 23:53:28
    #28
    O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağlam makine olsada farketmez vista kafayı yedirtir. Windows hiç 2 sende 2 tane işletim sistemi piyasaya sürmüşmüş ? Bknz: Windows 7.
    Uzak dur hocam biz xpye geçmenin yollarını arıyoruz sen vista diyorsun. Herşeyi 2 kere soruyo kafayı yiyorsun fazla kasarsa (son model pcde oluyor bu) kendini resetliyo. böyle saçma sapan bir işletim sistemi yapmışlar aman uzak dur hiç bulaşma.
    O sorular kapatılıyor ayarları var 1 bilgisayarımda 1 senedir diğer bilgisayarımda 3 aydır vista kullanıyorum. Allah Xp ye düşürmesin diyorum

    vistayı kullanmak içni ilk etapta biraz bilgisayar bilginizin olması yeterli. Çok rahat her açıdan
  • 24-01-2009, 00:11:14
    #29
    1 yila yakin zamandir vista kullaniyorum ama her gun pisman olmama ragmen hala xp'e donmedim kesinlikle xp diyorum, vista icin hala erken! durmadan sorun yasayayim, her gun yeni birseyler ogreneyim, o nerde - bu nerde derken zaman kaybetmek istemiyorsaniz xp kullanin bence.
  • 24-01-2009, 00:44:31
    #30
    XP kullanıyorum ama xp de Vista teması kullanıyorum sistem xp görünüm vista