Anket Vista'yımı XP'yi mi tercih edersiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 60
Vista'yımı XP'yi mi tercih edersiniz?
Kesinlikle Vista
%30,00 (18 Oy)
Kesinlikle XP
%70,00 (42 Oy)
  • 23-01-2009, 20:56:10
    #10
    Bilgisayarın dandikse Xp
    Sağlam bi makinen varsa vista
  • 23-01-2009, 20:56:48
    #11
    Daha iyi bir PC alana kadar XP
  • 23-01-2009, 21:13:03
    #12
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarın dandikse Xp
    Sağlam bi makinen varsa vista
    Bilgisayarımın özellikleri ;

  • 23-01-2009, 21:16:01
    #13
    "Vista ve Win 7'de büyük tehlike

    Bu güne kadar 9 milyonu PC'yi etkileyen Conficker hız kesmiyor. Sıradaki siz olabilirsiniz!

    Güvenlik uzmanları konuyla ilgili araştırmalarını sürdürdükçe daha ürkütücü sonuçları keşfetmeye başladılar. En önemli veri ise, virüsten etkilenen sistemlerin 9 milyonu bulmuş olması."

    Seklinden bir haber mevcut bugun okudum
  • 23-01-2009, 21:52:20
    #14
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarımın özellikleri ;
    Vista kullan. Xpyi deneme bile. Bu özellikteki bilgisayarda vista daha iyi çalışır + vistayı 1 kere kullanınca bidaha bırakamıyosun
  • 23-01-2009, 22:00:45
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Teknoloji Neyi Gerektiriyorsa Onu Dİyelim Şimdilik Xp Gidiyor Ama Vistada Kendinden Bahsettirecek 1 Yıla Kadar Ama İyi Donanımlı Pclerde Kullanılırsa Vista Bence Daha Memnun Kalınabilir
  • 23-01-2009, 22:02:04
    #16
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görsellik açısından vista çok hoşuma gidiyor. Fakat performans olarak düşündüğüm de XP diyorum. Vista çok kasıyor makinayı, XPde sorun olmuyor.
    Makinenizin özellikleri düşükse elbette kasar bu normaldir.

    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xp öneririm
    vista bazı programlarla uyumsuz şuan tam hatırlamıyorum ama vistada açamadıgım bir dosyayı xp de açtıgımı biliyorum...
    vista pc yi kasar xp kasmaz,
    vista yeni olmasından dolayı eksiklikleri söz konusu..
    Vistada çalıştıramadığınız program/dosyaları sağ tuş "Yönetici olarak çalıştır" deyiniz ve açılacaktır.
  • 23-01-2009, 22:15:06
    #17
    Xp birçok şeyde hata veriyor canımı sıkmaya başladı.
  • 23-01-2009, 22:23:54
    #18
    bende laptop ile giriyorum nete masaüstüde var fakat genede Xp derim..Laptopda vista kullanıyorum..