ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayarımın özellikleri ;
Vista kullan. Xpyi deneme bile. Bu özellikteki bilgisayarda vista daha iyi çalışır + vistayı 1 kere kullanınca bidaha bırakamıyosun