sağlam makine olsada farketmez vista kafayı yedirtir. Adamlar hemen windows 7 diye birşey yaptılar vistanın yüzünden
Uzak dur hocam biz xpye geçmenin yollarını arıyoruz sen vista diyorsun. Herşeyi 2 kere soruyo kafayı yiyorsun fazla kasarsa (dual core, çift çekirdek, 2gb ram, 712mb ekran kartı) kendini resetliyo. böyle saçma sapan bir işletim sistemi yapmışlar aman uzak dur hiç bulaşma. tek güzel yanı var ne olursa olsun görev yöneticisini hemen çalıştırıyor bazen xpde komple kasınca çalışmıyor