Anket Vista'yımı XP'yi mi tercih edersiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 60
Vista'yımı XP'yi mi tercih edersiniz?
Kesinlikle Vista
%30,00 (18 Oy)
Kesinlikle XP
%70,00 (42 Oy)
  • 23-01-2009, 22:30:34
    #19
    xp xp derdim ama. laptop aldım beraberinde vista geldi artık vazgeçemiyorum görsellik beni bağımlı yaptı
  • 23-01-2009, 22:32:21
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Xp
  • 23-01-2009, 22:34:02
    #21
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    görsellik arıyorsan ; vista
    işlevsel olarak hız arıyorsan ; xp
    her ikisini de arıyorsan ; önsöz
  • 23-01-2009, 22:36:13
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Vista yeni çıkmasından dolayı bazı programlara uymayabiliyiyor.Ben XP'yi daha çok sewiorm...PC ilk aldığımdan beri XP kullandığımdan Dolayı Olabilir ama =)
  • 23-01-2009, 22:38:34
    #23
    forever xp,laptopta vista kullandım ama durmadan karşıma bazı prosedürler çıkardığı için sinir oldum.her işletim sisteminde mutlaka sorun vardır ama şimdilik xp den şaşma bence...
  • 23-01-2009, 23:45:12
    #24
    vista alışınca iyi ama ben xp diyorum
  • 23-01-2009, 23:47:49
    #25
    Pardusu dene
  • 23-01-2009, 23:50:48
    #26
    1 gb de vista fena değil ama 2 gb de uçar..
  • 23-01-2009, 23:52:09
    #27
    sağlam makine olsada farketmez vista kafayı yedirtir. Adamlar hemen windows 7 diye birşey yaptılar vistanın yüzünden

    Uzak dur hocam biz xpye geçmenin yollarını arıyoruz sen vista diyorsun. Herşeyi 2 kere soruyo kafayı yiyorsun fazla kasarsa (dual core, çift çekirdek, 2gb ram, 712mb ekran kartı) kendini resetliyo. böyle saçma sapan bir işletim sistemi yapmışlar aman uzak dur hiç bulaşma. tek güzel yanı var ne olursa olsun görev yöneticisini hemen çalıştırıyor bazen xpde komple kasınca çalışmıyor