Konu
Windows Vista Mı ? XP mi ?
23-01-2009, 22:36:13
#22
DesiRe
Üyeliği durduruldu
Vista yeni çıkmasından dolayı bazı programlara uymayabiliyiyor.Ben XP'yi daha çok sewiorm...PC ilk aldığımdan beri XP kullandığımdan Dolayı Olabilir ama =)