beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görsellik açısından vista çok hoşuma gidiyor. Fakat performans olarak düşündüğüm de XP diyorum. Vista çok kasıyor makinayı, XPde sorun olmuyor.
Makinenizin özellikleri düşükse elbette kasar bu normaldir.

kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xp öneririm
vista bazı programlarla uyumsuz şuan tam hatırlamıyorum ama vistada açamadıgım bir dosyayı xp de açtıgımı biliyorum...
vista pc yi kasar xp kasmaz,
vista yeni olmasından dolayı eksiklikleri söz konusu..
Vistada çalıştıramadığınız program/dosyaları sağ tuş "Yönetici olarak çalıştır" deyiniz ve açılacaktır.