1 yila yakin zamandir vista kullaniyorum ama her gun pisman olmama ragmen hala xp'e donmedim

kesinlikle xp diyorum, vista icin hala erken! durmadan sorun yasayayim, her gun yeni birseyler ogreneyim, o nerde - bu nerde derken zaman kaybetmek istemiyorsaniz xp kullanin bence.