İyi akşamlar bilgisayarıma vista yüklemeyi düşünüyorum fakat kullanan arkadaşlardan memnuniyetlik hakkında fikir almak istiyorum.Vistayı önerirmisiniz yoksa hiç kurma xp ile devam mı et dersiniz.Şimdiden teşekkürler.