Konu
Windows Vista Mı ? XP mi ?
23-01-2009, 20:15:37
#4
BEYZADE
Görsellik açısından vista çok hoşuma gidiyor. Fakat performans olarak düşündüğüm de XP diyorum. Vista çok kasıyor makinayı, XPde sorun olmuyor.