Konu
Windows Vista Mı ? XP mi ?
23-01-2009, 20:11:54
#3
muttley
Üyeliği durduruldu
Vista kullanıcısıyım ama zorunluluktan. Laptopun driverlarını bi türlü bulamadım. Bulduklarım da olmadı.
Ben tavsiye etmiyorum.