Konu
Windows Vista Mı ? XP mi ?
23-01-2009, 20:18:13
#5
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
beyzade adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Görsellik açısından vista çok hoşuma gidiyor. Fakat performans olarak düşündüğüm de XP diyorum. Vista çok kasıyor makinayı, XPde sorun olmuyor.
yüzde 99.9 katılıyorum