beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görsellik açısından vista çok hoşuma gidiyor. Fakat performans olarak düşündüğüm de XP diyorum. Vista çok kasıyor makinayı, XPde sorun olmuyor.
yüzde 99.9 katılıyorum