• 16-08-2008, 01:13:08
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme yaparım deyip dememeniz önemli değil, en azından bir haber verseniz iyi olurdu.
    Ayrıca sizde tam anlamamışsınız sanırım, konuda sizden ödeme talep eden yok.
    Ya hocam şaka mı yapıyorsun hala bilmeden konuşuyorsun, bırak o üsteki osman denen arkadaş cevaplasın ben onunla muhatabım, msnde yazıyor ne konuştuğumuz. Para falan konuşmadık.

    haber vermediğimi nereden biliyorsun!

    11 saat falan surmuştu kutulum, kurdu siteyi aldık çalıştı ama baktık ve aynen şunu söyledim msnde

    "osman hocam malesef kağnı gibi çalışıyor bu vpsdede (sanırım birde rambilşimin denemiştik ondada aynıydı ama sorun benim regamers databsesindeymiş neyse) ben vite dönüyorum

    dedim ve sen hala olyı bilmeden konuşuyorsun ayrıca utanmadan -rep vermişsin..bırak osman arkadaş başlamış o kouşsun bakalım ne diyecek merak ediyorum şok olduk 4 ay önceki bu konuyu acayip bir şekilde dile getirmiş.

    edit: @Onurss, hocam bu konu seni hiç ilgilendirmiyor, osman denen arkadaş bişey söylemiş ve benden muhatabı olarak cevap almış ve sanırım tekrar bir cevap verecek..Ama size ne oluyor sizin bu konu ile alakanız yok ki! aramızda konuşanları ta 4 ay önceki bir konuyu siz nerden biliyorsunuzda tak diye araya girip cevap yazıyorsunuz!


    Bak osman arkadaş ne demiş!

    Zamanında bizden de almıştın VPS sonra ödeme de yapmadın yok oldun neden böyle birşey yaptın

    cümle sonucunun cevabını verdim ayrıca ben bundan VPS almadım, sadece regamersı denedik çalışacak mı diye, denedik ve çalışmadı benden hay Allah burada kağnı gibi diyerek iade ettim. Güzel çalışsaydı tabiki öncedne konuştuğumuz gibi ödeme yapıp alacaktım ama deneme sonucunda olay böyle gelişti.

    Ve sanırım 1 günlük VPS parası istiyor osman bey benden 4 ay sonra, doğru mu anladım!
  • 16-08-2008, 04:07:45
    #20
    Kurumsal PLUS
    Kaç gün açık kaldı VPS ama söylemeyi bile önemsemedim kendinde çok iyi oldu çalıştı demiştin yazdıklarını okuma gereği bile duymuyorum Lisans aldık o kadar Uğraştık sonra ben istemiyorum kapat bunu bile demedin ne forumlardan ulaşabildim sana nede msn i bir daha açtın en sonunda bende kapattım 20 gün sonra ve yine dedimki belki adam kötü bir durumdadır kapalı dursun senden yine ses çıkmayınca bende sildim artık.. Hatta 1 gün değil uzun bir süre arada bir siteni pingleyerek kontrol ettim acaba gitmiş mi diye gitmemiştin ve site çok güzel çalışıyordu ilk başta çalışmamıştı ufak bir apache ayarlaması ile çözmüştük

    Konuyu çok farklı anlatmışsın yanlız 20 gün deneme süresi olmaz terbiyesiz lafı hiç yakışmıyor ben bunu neden yaptın diye sordum sadece keşke beğenmediğini söyleseydin böylece sen terbiyesizlik yapmamış olurdun

    Artistlik yapmak yerine yazman gereken "kusura bakma VPS i beğenmedim sana haber vermeyi unuttum" demek olacaktı tekrar buraya gelip yazmazdım bile Her firma yetkilisine bu şekilde davranamazsın konuşmalarına dikkat edersen daha iyi olur senin için herkesi küçümseyemezsin önce kendine bakacaksın

    Çok gereksiz bir tartışma konuşmaya değmez uzatmayalım tekrar kolay gelsin sana yeni çalışacagın firmalarla 65 YTL arkasına düşecek değilim ayda en az bu şekilde 1000-2000 YTL çarpılıyoruz zaten..

    Allah kimseye böyle müşteri vermesin
  • 16-08-2008, 13:01:13
    #21
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç gün açık kaldı VPS ama söylemeyi bile önemsemedim kendinde çok iyi oldu çalıştı demiştin yazdıklarını okuma gereği bile duymuyorum Lisans aldık o kadar Uğraştık sonra ben istemiyorum kapat bunu bile demedin ne forumlardan ulaşabildim sana nede msn i bir daha açtın en sonunda bende kapattım 20 gün sonra ve yine dedimki belki adam kötü bir durumdadır kapalı dursun senden yine ses çıkmayınca bende sildim artık.. Hatta 1 gün değil uzun bir süre arada bir siteni pingleyerek kontrol ettim acaba gitmiş mi diye gitmemiştin ve site çok güzel çalışıyordu ilk başta çalışmamıştı ufak bir apache ayarlaması ile çözmüştük
    Konuyu çok farklı anlatmışsın yanlız 20 gün deneme süresi olmaz terbiyesiz lafı hiç yakışmıyor ben bunu neden yaptın diye sordum sadece keşke beğenmediğini söyleseydin böylece sen terbiyesizlik yapmamış olurdun
    Artistlik yapmak yerine yazman gereken "kusura bakma VPS i beğenmedim sana haber vermeyi unuttum" demek olacaktı tekrar buraya gelip yazmazdım bile Her firma yetkilisine bu şekilde davranamazsın konuşmalarına dikkat edersen daha iyi olur senin için herkesi küçümseyemezsin önce kendine bakacaksın
    Çok gereksiz bir tartışma konuşmaya değmez uzatmayalım tekrar kolay gelsin sana yeni çalışacagın firmalarla 65 YTL arkasına düşecek değilim ayda en az bu şekilde 1000-2000 YTL çarpılıyoruz zaten..
    Allah kimseye böyle müşteri vermesin

    Öncelikle Amin demek lazım bu mubarek (kandil) günde Osman kardeşim yetmedimi artık çarpılmalar-dolandırılmalar sadece senin başına gelen bişeyde değil hepimizin başına geliyor 8 aylık müşteri bile yeri geliyor kurnazlıklık yapmakla uğraşıyor.

    Geçmiş olsun osman kardeşim. Haksız Durumdayken kendini haklıymış gibi göstermeleri yokmu benim en sinir olduğum noktada bu.

    Müşteriyi Sen davet ettiysen buyrun test edelim deneyelim dediysen herseyi kurup teslim ettikden sonra Arkadaş 1 2 gün kullandıkdan sonra hocam benim istediğim gibi olmadı kapatalım makineyi ALLAH Razı olsun sağol eyvallah eline sağlık vs vs teşekkür etse sende bende kalkıp müsterinden ne cpanel ücreti istersen nede 1 2 günlük vps kullanım ücretini istersin.

    Arkadaşlar her hosting firması sizi daha önce dolandıran hosting firmasına benzemez hep ön yargı ile yaklaşıp o beni dolandırdı bende bunu dolandırayım diyerek yaklaşırsanız bu işin sonu birgün mahkemede biter ...
  • 16-08-2008, 13:20:43
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Ni-Osman forumda takip ettiğim ve işini gerçekten kaliteli yapan nadir kişilerden biridir. allah sabır versin abi, böy insanlar bu işi yapma zevkini kaçırıyor insanın...
  • 16-08-2008, 13:30:03
    #23
    Kurumsal Üye
    Arkadaşın dün açtığı Htserver konusundada gördük zaten Hesabı suspended olmuş diye sitenin herşeyi silindi diye kızıp duruyordu

    Ayrıca başkalarının yazmasını istemiyorsanız ikili tartışmalarınızı özel mesaj yolu ile yaparsınız.
  • 16-08-2008, 15:19:54
    #24
    Üyeliği durduruldu
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Amin demek lazım bu mubarek (kandil) günde Osman kardeşim yetmedimi artık çarpılmalar-dolandırılmalar sadece senin başına gelen bişeyde değil hepimizin başına geliyor 8 aylık müşteri bile yeri geliyor kurnazlıklık yapmakla uğraşıyor.
    Geçmiş olsun osman kardeşim. Haksız Durumdayken kendini haklıymış gibi göstermeleri yokmu benim en sinir olduğum noktada bu.
    Müşteriyi Sen davet ettiysen buyrun test edelim deneyelim dediysen herseyi kurup teslim ettikden sonra Arkadaş 1 2 gün kullandıkdan sonra hocam benim istediğim gibi olmadı kapatalım makineyi ALLAH Razı olsun sağol eyvallah eline sağlık vs vs teşekkür etse sende bende kalkıp müsterinden ne cpanel ücreti istersen nede 1 2 günlük vps kullanım ücretini istersin.
    Arkadaşlar her hosting firması sizi daha önce dolandıran hosting firmasına benzemez hep ön yargı ile yaklaşıp o beni dolandırdı bende bunu dolandırayım diyerek yaklaşırsanız bu işin sonu birgün mahkemede biter ...
    Bunun benimle ne alaksı var, dinden kitaptan bahsetmeden önce olayları bilmeden butür konuşmaları yapma lütfen.
  • 16-08-2008, 15:22:34
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç gün açık kaldı VPS ama söylemeyi bile önemsemedim kendinde çok iyi oldu çalıştı demiştin yazdıklarını okuma gereği bile duymuyorum Lisans aldık o kadar Uğraştık sonra ben istemiyorum kapat bunu bile demedin ne forumlardan ulaşabildim sana nede msn i bir daha açtın en sonunda bende kapattım 20 gün sonra ve yine dedimki belki adam kötü bir durumdadır kapalı dursun senden yine ses çıkmayınca bende sildim artık.. Hatta 1 gün değil uzun bir süre arada bir siteni pingleyerek kontrol ettim acaba gitmiş mi diye gitmemiştin ve site çok güzel çalışıyordu ilk başta çalışmamıştı ufak bir apache ayarlaması ile çözmüştük
    Konuyu çok farklı anlatmışsın yanlız 20 gün deneme süresi olmaz terbiyesiz lafı hiç yakışmıyor ben bunu neden yaptın diye sordum sadece keşke beğenmediğini söyleseydin böylece sen terbiyesizlik yapmamış olurdun
    Artistlik yapmak yerine yazman gereken "kusura bakma VPS i beğenmedim sana haber vermeyi unuttum" demek olacaktı tekrar buraya gelip yazmazdım bile Her firma yetkilisine bu şekilde davranamazsın konuşmalarına dikkat edersen daha iyi olur senin için herkesi küçümseyemezsin önce kendine bakacaksın
    Çok gereksiz bir tartışma konuşmaya değmez uzatmayalım tekrar kolay gelsin sana yeni çalışacagın firmalarla 65 YTL arkasına düşecek değilim ayda en az bu şekilde 1000-2000 YTL çarpılıyoruz zaten..
    Allah kimseye böyle müşteri vermesin
    Yok öyle *ok atıp konuyu kapatalıp olayı.

    Bu konuyu çözeceiğiz, benim kimsede param kalamdı tüm ödemeleri en az 3 gün süre ile yapmışımdır. Bunu kafana sok, kimse gelipte bu adamın bana borcu falan yok diyemez, her hosta parasını sonuna kadar ödeedim efendi!

    Evet forum güzel çalıştı demiştim taki foruma üyeler girene kadar üyeler girdiğinde gezmeye başladığında kağnı gibi olmuştu, üyeler olmadan iyi çalışsa ne olacak forum!

    Ben ertesi gün vite taşıdım siteyi. 20 gün kullandığımı kanıtlamayan Allahından buılsun derim, 1 gün kullandım, eğer bir günlük VPS parası istersende hs numaranı gönder yollarım paranı.

    Bakın yarım dönemlik vit ödemelerim, fahiş fiyatları hep zamnında ödemişimdir ben, her zaman paramı öderim, kimsede para kalamsan kanıtlayın terbiyesizler, iftira atmöayın bana kimseye 1 kuruş vorcum yok bu hayatta benim;



    Ayeıca ufuk gediğinde sonraki fatura tarihi gelmeden öncedne ödeme yaptım;



    Beni kendinizle veya başka müşterilerinizle karşılaştırmayın lütfen, ben reklamsız bu ödemelri kendi maaşımdan düzenli olarak yaptım ve 1 Allahın kuluna en ufak bir borcum bile yok. Söyleyende iftiracı bir insandır. ya biri çıksın bu admaın bana hosyborcu var ödeme yapmadın diye ha merak etmeyin osman arkadaşın 1 günlük vps parasınıda gönderecieğim ki o kadar ulaşmaya çalışmışmış mış ya bu r10 dan özel mesaj atsana arkadaşım 4 ay sonra ilk defa haberim oluyor senin bu derdinden.
  • 16-08-2008, 15:29:13
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın dün açtığı Htserver konusundada gördük zaten Hesabı suspended olmuş diye sitenin herşeyi silindi diye kızıp duruyordu
    Ayrıca başkalarının yazmasını istemiyorsanız ikili tartışmalarınızı özel mesaj yolu ile yaparsınız.
    Arkadaşım ben uzun yollar vitde ondan öncede yine bursalı adını unuttuğım D ile başlıyordu sanırım bir datacenter ile çalışmıştım, rahatlığa ve kaliteye alışmışım, yıllardır o yüzden o tepkim n ormal.

    Adamlar devamlı ya e-mail ile yada cep telefonumdan ulaşarak önceden bilgilendiriyorlardı, beni bilgilendirdikleri;

    -erkan bey siteniz aşırı trafik tüktiminden kapanmak üzere artırmak istermisiniz yoksa ay sonunda otomatik sıfırlanıp açılacaktıor bilginize.
    -erkan bey siteniz cpu barajını açtı kapatmak durumundayız isterseniz reselelr veya vps ye geçebilirsiniz
    -erkan bey aldığım şu mail ile kurduğunuz scriptin lisansız olduğu şikayeti geldi ve sitenizin kapanması gerekiyor, ne yapmayı düşünüyorsunuz, o scripti mi değiştirceksiniz yoksa lisans mı alacaksınız.
    -erkan bey yarın gece 3-4 saat kadar server bakımı yapılacak erişim olmayabilir...

    gibi hep bşilgilendirmeler aldım, e böyle cart diye bilgilendirmeden sitem kapanınca tabiki hır çıkarırım, kaliteye alışmışım dostum. ama siteme reklam almıyordum bundan sonra reklam falan alıp hep kaliteli, müşteri memnuniyeti ön planda olan yerler ile çaışacağım.
  • 16-08-2008, 15:38:59
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ilie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ni-Osman forumda takip ettiğim ve işini gerçekten kaliteli yapan nadir kişilerden biridir. allah sabır versin abi, böy insanlar bu işi yapma zevkini kaçırıyor insanın...
    Arkadaşım neden olayı bilmeden, beni tanımadan böyle pis pis konulşuyorsun Allahşkına. inanmıyorum size ya. ya yemin ediyorum bu osman arkadaşım 4 aydır böyle bir derdi olduğunu bilmiyordum.

    utanmadan neymiş milletin iş zevkini kaçırıyormuşum, yıllardır ben ödemelerini düzenli yapan, kaliteli müşteriyim ben lüğtfen böyle iftiralar atmayın.