• 16-08-2008, 15:41:11
    #28
    Kurumsal PLUS
    Arkadaşım söyleyecek sözüm yok sana bak işine germe ortamı güler yüzlü olmak için simley kullanarak yazdım böyle bişreyi neden yaptın diye adam gibi cevap verebilen biri değilsin nekadar spam yaparak üst üste yazıp dursanda gerçekten sana cevap vermek istemiyorum gereksiz bir tartışma çünkü ...

    Spam yapmaya devam edersen banlanırsın
  • 16-08-2008, 15:45:00
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım söyleyecek sözüm yok sana bak işine germe ortamı güler yüzlü olmak için simley kullanarak yazdım böyle bişreyi neden yaptın diye adam gibi cevap verebilen biri değilsin nekadar spam yaparak üst üste yazıp dursanda gerçekten sana cevap vermek istemiyorum gereksiz bir tartışma çünkü ...
    Spam yapmaya devam edersen banlanırsın
    Arkadaşım bana birşey söyleyemezsin çünkü sen hakkızsın ben haklıyım.

    ve bana komikçe söylediğin lşu mesaja bak;

    Zamanında bizden de almıştın VPS sonra ödeme de yapmadın yok oldun neden böyle birşey yaptın

    ödeme yapmamışımda yok olmuşum, kurduğu cümleye bak, sanki vpssini kullanmışım ve ondan vps alıp ödemeden toz olmuşum, var mı böyle bir cümle ya,

    rezil olmak istemiyordun maden özel mesajla sorabilrdin bunu.

    ben burda bişey öğrenmek için konu açtım ne alak bununla!
  • 16-08-2008, 15:47:23
    #30
    Kurumsal PLUS
    Tabi tabi sen haklısın zaten ben haklı olabilirmiyim?

    Mesajlar: 104 mesajının %90 kısmı firmaları kötülemekten ibaret

    Rezil olan sensin terbiyesizleşme yine senin nickini görünce yazma gereyi duydum ...

    Çocuk gibi davranmayı kes kapat bu konuyu
  • 16-08-2008, 15:51:07
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi tabi sen haklısın zaten ben haklı olabilirmiyim?
    Mesajlar: 104 mesajının %90 kısmı firmaları kötülemekten ibaret
    Rezil olan sensin terbiyesizleşme yine senin nickini görünce yazma gereyi duydum ...
    Çocuk gibi davranmayı kes kapat bu konuyu
    olmaz öyle dostum öyle iftira atayım izi kalsın yok.

    bunu çözeceksin. forum apğırlaştığı zaman üyeler girince hemen sen çevirmdışı iken sana teşekkür özel mesajıa ttım ve hemen sen silersin diye dosyalarıda uçurmaya gerek duymadım oysa ben ertesi gün vitdeydim! hatta hesap ödeme ve çaılıştan görebiliriz bunu.

    Ayrıca benim mesajlarımın %90 nı firma kötülemek olduğunu söylediğin yine bir iftira atmışsın şimdi mesajlarımı sayıp sana bir yüzde vereceiğim, ben benim veya arkadaşımın çalışıpta beğenmediği bir firmnayı kötülemdim. zaten bu foruma giriş macımda vitden daha ucuz bir host bulmaktı.

    ayrıca bana çocuk deme ben namuslu ve sıcak kanlı birisiyim hatat şuan yazarken ellerim titriyor 25 yıllık jayatımda bu kadar adi bir iftiraya uğramadım.

    vps almışımda, ödemeden toz olmuşum beymiş sonuna gülen smiliey eklemişmiş.

    ya var mı böyle birşey allahşkına.
  • 16-08-2008, 15:55:42
    #32
    Kurumsal PLUS
    Arkadaşım neden çevirim dışı yazıyorsun ticket atsana MSN den ticaretmi olur?

    1 Hafta ben vitali pingledim öylemi?

    Yazdıgın konuları açtıgın konuları oku üye nickinin üzerine tıkla bir tane millete faydaı mesajını göster?

    Bu yaptıgın çoluk çocukluk değilde ne peki? Kendini övüp duruyorsun söyle iyiyim böyle iyiyim..

    65 YTL ödeme yapmayacaksın diye biz batmayız bana koyan o kadar uğraş verdik yaptık ben kullanmayacağım deme tenezzülünde bile bulunmadın Harbiden tam bir günümü senin için ayırdım adamın işi çözülsünde mutlu olsun diye.. Gelmiş burada 25 yıldır iyi bir insan olduğunun muhabbetini yapıyorsun.. Neden tartışma yaratıyorsun arkadaşım ? Haber vermediğim için özür dilerim demek bu kadar zormu?
  • 16-08-2008, 16:00:49
    #33
    Öküz altında buzağı aramanın bi manası yok...

    Konu aşırı derece sapmış durumda.

    Kilit...