Tabi tabi sen haklısın zaten ben haklı olabilirmiyim?
Mesajlar: 104 mesajının %90 kısmı firmaları kötülemekten ibaret
Rezil olan sensin terbiyesizleşme yine senin nickini görünce yazma gereyi duydum ...
Çocuk gibi davranmayı kes kapat bu konuyu
olmaz öyle dostum öyle iftira atayım izi kalsın yok.
bunu çözeceksin. forum apğırlaştığı zaman üyeler girince hemen sen çevirmdışı iken sana teşekkür özel mesajıa ttım ve hemen sen silersin diye dosyalarıda uçurmaya gerek duymadım oysa ben ertesi gün vitdeydim! hatta hesap ödeme ve çaılıştan görebiliriz bunu.
Ayrıca benim mesajlarımın %90 nı firma kötülemek olduğunu söylediğin yine bir iftira atmışsın şimdi mesajlarımı sayıp sana bir yüzde vereceiğim, ben benim veya arkadaşımın çalışıpta beğenmediği bir firmnayı kötülemdim. zaten bu foruma giriş macımda vitden daha ucuz bir host bulmaktı.
ayrıca bana çocuk deme ben namuslu ve sıcak kanlı birisiyim hatat şuan yazarken ellerim titriyor 25 yıllık jayatımda bu kadar adi bir iftiraya uğramadım.
vps almışımda, ödemeden toz olmuşum beymiş sonuna gülen smiliey eklemişmiş.
ya var mı böyle birşey allahşkına.