Tabi tabi sen haklısın zaten ben haklı olabilirmiyim?

Mesajlar: 104 mesajının %90 kısmı firmaları kötülemekten ibaret

Rezil olan sensin terbiyesizleşme yine senin nickini görünce yazma gereyi duydum ...

Çocuk gibi davranmayı kes kapat bu konuyu